Корзина
+38-068-7-300-600
+380687300600
+380507300600
БЕТОНАТОР - региональный партнер BAUTECH Украина
Корзина
  • picture 1
  • picture 2
  • picture 3
  • picture 4
  • picture 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Ущільнювачі усадкових/температурних швів

Будь - який конструктивний елемент будівлі в процесі своєї роботи в конструкції несе певне силове навантаження. Причому воно не завжди пов'язане із сейсмічними коливаннями або вагою будівлі як такої. Сама проблема будівельної фізики вже тривалий час представляє собою нерівномірне розширення різних матеріалів при нагріванні і їх же звуження при охолодженні.

Конструктивно деформаційний шов являє собою розріз, який розділяє всю будівлю на секції. Розмір секцій і напрямок розподілу - вертикальний чи горизонтальний - визначається проектним рішенням і силовим розрахунком статичних і динамічних навантажень.
Для герметизації розрізів і зниження рівня тепловтрат через деформаційні шви вони заповнюються пружним утеплювачем, найчастіше це спеціальні прогумовані матеріали. Завдяки такому розподілу конструктивна пружність всієї будівлі зростає і температурне розширення окремих його елементів не здійснює руйнівного впливу на інші матеріали.

Як правило, температурний деформаційний шов проходить від покрівлі до самого фундаменту будинку, розділяючи його на секції. Сам фундамент ділити не має сенсу, оскільки він знаходиться нижче глибини промерзання грунту і не відчуває на собі такого негативного впливу, як решта будівлі. На крок деформаційних температурних швів впливатимуть тип застосованих будівельних матеріалів і географічні положення об'єкта, що визначає середню зимову температуру.

У статично невизначених системах залізобетонних будівель і споруд крім зусиль від зовнішніх навантажень виникають додаткові зусилля в результаті змін температури і усадки бетону. З метою обмеження величини цих зусиль влаштовують температурно-усадкові шви, відстані між якими визначають розрахунком.

Усадкові деформаційні шви застосовуються в монолітно-бетонних каркасах, оскільки бетон при затвердінні має властивість трохи зменшуватися в обсязі через випаровування води. Усадковий шов не допускає виникнення тріщин, які порушують несучу здатність монолітного каркасу.

Сенс такого шва в тому, щоб він розширювався все більше, паралельно тверднінню монолітного каркасу. Після того, як твердіння закінчиться, утворений деформаційний шов повністю зачеканюють. Для додання герметичній стійкості усадковим і будь-яким іншим деформаційнии швам застосовують спеціальні герметики і гідрошпонки.